نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر امارات در جام ملت‌های آسیا | نسخه امیر برای صدرنشینی

  • کد خبر: ۲۰۷۷۵۵
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر امارات در جام ملت‌های آسیا | نسخه امیر برای صدرنشینی
تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی، سه شنبه ۵ بهمن به مصاف امارات می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی، سه شنبه ۵ بهمن ماه به مصاف امارات تیم دوم گروه C خواهد رفت.

امیر قلعه‌نویی برابر هنگ‌کنگ ۵ تغییر در ترکیب تیمش نسبت به بازی با فلسطین به وجود آورده بود، اما علی‌رغم پیروزی تیم ملی برابر هنگ‌کنگ، انتقادات فراوانی به فرم بازی ملی‌پوشان مطرح شد.

حال به نظر می‌رسد در حال حاضر که تیم ملی به غیر از مجید حسینی، مصدوم دیگری در اردوی خود ندارد و سردار آزمون، مهدی ترابی و شجاع خلیل‌زاده نیز مصدومیت‌شان برطرف شده، امیر قلعه‌نویی مشکلی برای چیدمان تیم خود برابر امارات نداشته باشد.

با این وجود پیش‌بینی می‌‎شود که امیر قلعه‌نویی تغییر چندانی نسبت به بازی با هنگ‌کنگ در ترکیب تیمش به وجود نیاورد. علیرضا بیرانوند مرد شماره یک گلر ایران، درون دروازه خواهد ایستاد. میلاد محمدی نیز که در ترکیب منتخب هفته دوم جام ملت‌ها قرار گرفته نیز احتمالا در ترکیب فیکس این بازی به میدان برود.

شجاع خلیل زاده نیز با بهبود مصدومیتش احتمالا به جای خود بازگردد و در کنار حسین کنعانی زادگان در خط دفاعی تیم ملی قرار بگیرند. رامین رضاییان نیز به عنوان مدافع محبوب قلعه‌نویی در خط راست خط دفاعی قرار خواهد گرفت.

روزبه چشمی نیز کماکان جای خود را در ترکیب حفظ خواهد کرد. علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، مهدی قائدی و مهدی طارمی نیز جای خود را حفظ خواهند کرد و کریم انصاری‌فرد نیز همانند بازی با فلسطین به ترکیب تیم باز خواهد گشت.

بدین ترتیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، رامین رضاییان، روزبه چشمی، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، مهدی قائدی، کریم انصاری فرد و مهدی طارمی 11 مرد احتمالی امیر قلعه نویی برابر امارات باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->